HEJDÅ SVERIGE!



snart åker vi, kan inte fatta det!!!
jag har jättesvårt att säga hur uppdateringen kommer bli där nere. vi får helt enkelt se hur mycket tid jag får åt det! men kan tänka mig att det blir ett antal inlägg iallafall. men hur många får vi helt enkelt se! i vilket fall så kommer det komma masser med bilder, antingen när jag kommit hem eller under resan. det kan jag lova! kommer hem den 7juli för er som undrar. åh, spanien 2010 kommer bli sååå AWESOME!
tills dess, får ni ha det riktigt bra här hemma!♥♥♥

HEJDÅ SVERIGE - HOLA ESPAÑA! :D

Kommentarer
Postat av: amelia barbro, (;

åh gud vad härligt för dig! du för hälsa lussan och maja om hon nu skulle med... :) och säg åt henne att hon måste akta sig för lskiga cp-gubbar i vattnet och för fiskarna, eller rttare sagt HAJARNA! :O ha det så kul! :) <3

2010-06-11 @ 12:31:27
Postat av: Maja

det kommer bli bäst!

2010-06-11 @ 18:38:09
URL: http://minifritz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0