the world around us wont stop turning to night.






NEW ZEALAND BY LISAPLACE.SE

min morbror har kommit hem över helgen! :) han har vart ute och rest i nya zeeland i en månad. nu när han har kommit hem har han visat foton därifrån och berättat allt! jag måååste åka dit efter allt han berättat och visat! helt sjukt fint är det där! och det finns så himla mycket att uppleva där! vill verkligen dit! han har också visat en film från när han hoppat bungy jump, och han typ tvingar mig att hoppa det nångång i framtiden, för att det är typ den häftigaste upplevelsen som finns säger han! åh, fan vad jag är sugen på det!


Kommentarer
Postat av: vendelaaa :)

åhhh, jag vill också hoppa bungyjump!:D

2010-04-05 @ 13:56:17
URL: http://nyren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0