I'm dancing with tears in my eyes.

fullt upp idag! vart på fu sen kl4! börjar mer och mer kännas som mitt hem nu.. hihi :) har i vilket fall vart där och gjort reklam för "READY 4 TAKE OFF..?!". blir så stressad inför föreställningen nu! vet inte varför men alla möjliga tankar snurrar runt i mitt huvud.. får lite smått panik då och då och kan typ inte sova. hehe!
men tror inte någon fattar hur mycket det här betyder för mig, är så sjukt uppspelt och det ska bli så obeskrivligt kul! det har vart så extremt roligt att få chansen att gå i den här gruppen! har utvecklats så himla mycket på alla sätt och vis och har träffat mycket nya härliga människor! dansen får mig att glömma bort allt som är skit, den får mig att orka! måste också bara säga att vi har världens bästa danslärare! utan dom skulle jag ju aldrig fått chansen. det jag försöker att säga är att dansen verkligen betyder allt för mig♥

hoppas också att ni förstår att uppdateringen kommer bli rätt kass dom närmsta dagarna! rep inför föreställning och sen smäller det!
men vi ses på sagateatern i helgen, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0