I'M BACK!


I'M BACK!! ledsen för att jag inte uppdaterat,
men har varken hunnit eller haft orken..

vet inte om jag orkar beskriva helgen! dom enda som verkligen vet hur jäkla roligt vi har haft är ju vi, down n' out! finner liksom inga ord, förutom att det är bland det roligaste jag har gjort. känslan av att stå på sen och få göra det man älskar över allt annat! obeskrivligt! inte bara den här helgen, utan alla dessa månader tillsammans med down n' out! ah, somsagt, det går inte beskriva. ville bara tacka er och framförallt jonna och emma, för världens bästa månader och helg! tack för att jag fick chansen att uppleva allt det här..
usch, vad sorligt det var efter sista föreställningen i söndags när vi alla började gråta! kommer kännas grymt konstigt att inte längre få dansa tillsammans med er, varje måndag, onsdag, fredag och söndag på älskade FU.
love u guys♥

Kommentarer
Postat av: k

OMG:'(<3

vill inte blogga mer

för det känns som om jag inte vill skriva om allt vanligt igen låtsaas som om ingenting har hänt vill skriva om det här hela tiden:(

2010-04-22 @ 22:23:34
URL: http://duvet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0