WASTING MY TIME ON A BUM LIKE YOU.


-lite bilder från igårkväll, love you♥-

har precis städat klart både mitt rum och toaletten. boooring.
spenderade fredagskvällen med vendela. käk på steve's, snack, film och mys. alldeles för sällan vi har sånna kvällar tycker jag. men vi hade det himla bra iallafall.
ikväll blir det myyys med min älskade mormor. vi ska äta god mat, slänga oss i soffan med glass i mängder och se nåt bra på tv. det låter bra!! slänger upp gårdagens outfit i nästa inlägg. ni får ha en trevlig lördagskväll alla, PEACE OUT.

Kommentarer
Postat av: victoria

tilda,

du tar superfina kort :)

jag läser din blogg ganska ofta och jag är grymt avundsjuk på att du är så bra på att ta kort :/ <3

2010-11-14 @ 19:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0