If you needed love, well, then ask for love.












-bilder från idag, tagna av mig och fina lollo♥♥-

Sitter och lyssnar på bra musik som förhoppningsvis ska få mig på bättre humor. Vet inte vad det är men något får mig på dåligt humör. Trött är man iallafall efter en hel skolvecka (även fast jag vart hemma 1dag). MEN, imorn är det fredag. Tackar och bugar för det.

Idag har dagen tillbringats i skolan, väldigt slapp dag må jag säga ;) Lång håltimme, inhanlade 2 nya plagg och åt på steve's med vevve, lika trevligt som alltid!
Lollo och jag drog hem till mig efter skolan. Fotade och lite så :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

en underbar dag med dig tildaa! det måste vi göra om!! :) <3333

2010-03-19 @ 17:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0