vad vore jag utan dina andetag?



-LÅNGKLÄNNING/HM, NAGELLACK/KICKS-

blev en runda på stan idag med vendela! det ni ser här över fick jag med hem, himla nöjd. dock behöver långklänningen sys upp några meter, hehe... träffade sen min kusin, vi planerade för att åka och bada men missade bussen så det blev inget med det.. lite senare blev det ett kvällsdopp i prästgårdskajen med pappa. skönare i vattnet än vad det är i luften! det gillar vi!
begav mig ut i det fina kvällsljuset för att fota lite, men smart som man är glömmer man minneskortet till kameran. så det blev inget med det! haha, ja, det var min dag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka fina bilder, den på mormor och dig måste du göra till riktig bild och ge henne. Maila den till mitt jobb så skriver jag ut den. Puss

2010-07-16 @ 10:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0