ANSWER.

"hej! jag har en fråga som jag skulle bli jätteglad om du svarade på.. såg en bild på t-shirt store på din blogg för ett tag sen. nu till min fråga: på vilken gata ligger butiken? om du ej minns.. ungefär var i sthlm ligger den? såååå tacksam för svar :)
fin blogg föresten!"


halloj! bilden på t-shirt store var från norrköping och inte från stockholm. men jag kollade upp adressen i stockholm och den är: Götgatan 28. t-shirt store i norrköping ligger i galleria linden!
hoppas du fick svar på din fråga! kram :)

Kommentarer
Postat av: :)

tack sååååå mycket :)

2010-07-30 @ 15:55:47
Postat av: Cornelia

WHAT !? Finns T-shirt store i Norrköping ? Och detta vet inte jag? Åh gud, jag måste till Norrköping! Btw, älskar dina bilder, du är jättedukig på att fota Tilda! :D<3

2010-08-03 @ 23:47:03
URL: http://cheapsundays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0