SET ME FREE

Halloj! Usch vad jag har vart trött idag, helt sjukt. Rätt tråkig dag, lite seg sådär. Fast slutade ju 2 så det ska man ju va glad för. Fick föresten reda på vårt nya schema inför vårterminen och jag är DÖDSARG! ååååh! halv 4 slutar vi på fredagar, måttligt kul, speciellt när man slutar men 1 ½ timmas pass SO. Yiho, känner verkligen att jag "älskar" det ämnet. Verkligen.. Och onsdagar, från att sluta 13:10, som jag älskar, till att sluta halv4. Näe, usch vad jag är arg! Haha!
Nej nu ska jag sluta klaga. Hehe.

Ikväll blir det mysig hemmakväll med familjen. Ceasar-sallad står på menyn. Tror det blir att kolla på Let's dance med sen ikväll. Får se!
Imorn känner jag verkligen för att göra nåt. Men vi får se hur det blir!
Nu får ni ha en underbar kväll.
Puss tildaaa ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

åhh vilken fin blogg du har gumman! <33

2010-01-08 @ 21:44:36
URL: http://lliinndda.blogg.se/
Postat av: kajsa

Synd att vi nte kunde va! jag har städat hela dan :( nästan och beställt datorn, tråkig dag hoppas kvällen blir kul puss(K)

2010-01-09 @ 16:23:31
URL: http://kajsajosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0