HURTFUL

Hellu sötnosar! Hoppas allt är bra med er.
Sitter just nu mitt emot kajsa. Vi sitter med varsin dator. Hon gör läxor och jag bloggar. Hehe. Ser rätt kul ut! Vi har studiedag idag och det är hur skönt som helst!
Igår var det en riktigt tråkig skoldag, blä säger jag bara. Efter skolan drog kajsa och jag ner till min söta g.mormor och g.morfar. Där hade de dukat upp fika åt oss. Hur gulligt som helst. Vi åt oss proppmätta och satt där och pratade ett tag. Sen var det dans för vår del. Grymt kul som alltid!

Kvällen spenderades med kajsa! Vi såg film, skrattade riktigt jäkla mycket och pratade om allt mellan himmel och gjord. Mysigt mysigt! Somnade runt 3...
Nu ska vi nog göra pannkakor. ciao



Kommentarer
Postat av: kajsa

det var grymt kul och jag brukar inte skicka blogg kommentarer så nu får du också kommentera. jag märkte inte att du skrev i din blogg haha. fan att vi lixom skulle göra pannkakor och jag bara stack och asså, fan, sry:)(L)

2010-01-19 @ 20:02:36
URL: http://kajsajosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0