FLY AWAY

Hej på er! Dålig uppdatering de senaste dagarna, men till mitt försvar kan jag väl bara säga att jag njuter av de sista dagarna av lovet och har helt enkelt gjort annat!
Igår träffade jag mina tjejor på stan på eftermiddagen. Gick och kollade lite där ett tag innan vi åkte hem till mig. Gjorde allt möjligt då, pratade, skrattade, fotade, åkte pulka, myste, kollade film och det slutade med att vi somnade runt kl.4.
Imorse vaknade vi alla runt 12- halv 1. Var hos mig ett tag och sen bar det av till kajsa där vi sjöng sing star, åt, såg film och hade kul!
Tack för 2 mysiga dagar! Hade riktigt kul, som alltid!






Haha! Mamma + 3 jobbiga ungar, reda för att åka pulka :D

     




Röda kinder efter pulka-åkningen!


Hej pluggisar!







♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0