CARRY OUT

Tjosan! Sitter och väntar på att vevve ska komma hit!
Kan ju då passa på att berätta lite kort om igår..
Först var det såklart skola som var slappt! Slutade 2. Efter det blev det 1 timmas letande efter Felicias bortsprungna mobil. Hehe. Men SOM TUR VA, så hittade vi den hos vaktis! Puuuh! Felicia och jag drog sedan ner till stan och tog oss en fika på Leo. Mysigt mysigt! Lite senare kom också kajsa och gjorde oss sällskap! 
Runt 4 begav (k&jag) oss till dansen. Blev inte så himla mycket träning. Mer prat! Men det va roligt! Imorgon blir det hårdträning har jag bestämt mig för! 
Kvällen blev en mysig och rolig hemmakväll hos Kajsus! Mys!

Japp det var min fredag. Har tyvärr inga bilder från igår men kanske kommer lite senare ikväll när vevve kommit! Får se.
Hörs under dagen!
Pussen ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0