What comes around, goes around.

Helluu! Fettisdagen idag, har proppat i mig 1 semla änsålänge, men står en till i kylen så jag ska snart ta och tjocka i mig den. Woho! HAHA!

Slapp skoldag idag, mycket elevråd och sånt. Skönt!
Efter skolan stack jag ner till stan för att träffa Antonia. Vi fikade (semla) och pratade om allt möjligt, och shoppade, eller jag shoppade. Ganska mycket.. Riktigt nöjd är jag! Kommer upp bilder senare.
Mysigt att träffa Antonia var det i alla fall, ♥♥

Nu höreni, ska jag plugga spanska med mammi. Hörs senare, kommer bilder då med!
Pussar

Kommentarer
Postat av: antonia

det var jättemysigt att träffa dig tilda!<3

2010-02-17 @ 21:58:32
URL: http://antoniaalfredsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0