BEACUSE OF YOU

Tjolahopp! Ska berätta om min riktigt sköna skoldag!
Började 8:10. Alla gick runt med jacka för att det va så himla kallt! En timme senare fick vi reda på att värmesystemet på skolan hade slutat funka så det va 15 grader i stora huset, och i lilla 7 grader!!! Så de ropade ut i högtalarna att alla lektioner blev inställda och alla blev överlyckliga! Grymt skönt!

Vevve och jag drog hem till mig! Vi åt lite och sen blev det desperate housewives maraton med godis!
Nu kollar vi fortfarande dh och jag bloggar lite.
Vid 5 sticker jag ner till FU för att dansa. Blir kul, som vanligt :)









Kommentarer
Postat av: antonia

saknar er masser sötnosar!

önskar att jag var där!

2010-02-01 @ 17:46:03
URL: http://antoniaalfredsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0