And all the times you were telling me lies.

Hallo!! Hoppas allt är bra med er!
Gårdagen vart himla lyckad! Stan med vevve, träffade malin och malin, käkade, snackade, bio, melodifestivalen, skratt m.m.

Inte säker på om jag hinner lägga upp bilderna nu, det får bli ikväll! Vevve och jag ska strax ta bussen ner till IKANO och kolla på tjejerna i expensive när dom söker in till Talang 2010.
Sen måste jag hem och fixa kläder till dansen och göra min bokrecension. STRESS!
Aja, det löser väl sig får vi hoppas!

Såg föresten att statistiken steg himla mycket igår! Och tack för fina kommentarer! Glöm inte att följa bloggen med bloglovin!

Nu ska vi göra iordning oss lite! Vi hörs senare ikväll! Ha en bra dag!
Pussar♥

Kommentarer
Postat av: jen

sv: love you tilda!

2010-02-07 @ 11:30:11
URL: http://jenniely.devote.se
Postat av: antonia

det va jättekul att träffa dig idag tilda.

du är bäst!!<3

2010-02-07 @ 17:37:54
URL: http://antoniaalfredsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0