DU ÄR SNART DÄR










bilder från igår

gårdagen då... julavslutning i skolan och fick därefter betygen utdelade (väldigt nöjd måste jag säga). känns så himla underbart med jullov!! känslan av att få sova ut lite i morse var helt awesome. emma och jag hade det iallfall himla mysigt igår. efter våran lilla fotografering ute i kylan slängde vi oss i soffan under en filt och drack te hemma hos mig. senare under kvällen blev det film, ben&jerry's + cut the rope på emmas Ipad (som förövrigt är världens roligaste spel, fast emma och jag är ju så otroligt grymma så vi har redan klarat alla banor nu, oj detta blev en lång parantes...). iallfall, himla bra kväll!! jag har sagt det förut men jag säger det igen, du är så otroligt bra.

Kommentarer
Postat av: emma

har sagt detta mååånga gånger men jag älskar dig <3

2010-12-22 @ 17:59:29
URL: http://emmacharlotta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0