YOUR NOT EASY TO FIND.




shoppingen i berlin var verkligen urusel. som ni ser här över handlade jag i stort sett bara på hm och weekday, absolut inget fel på dom butikerna men hade hoppats på lite shopping i butiker som inte är svenska. hihi. men är huuuur nöjd som helst med det jag fick med mig hem!! happyhappyface.

den gråa t-shirten är från hm's herravdelning, väldigt bra basplagg, grått gillar jag. halsbandet är likaså från hm, åååh är helt kär i det även fast det väger typ 13 ton... den lurviga (haha) västen och mössan är från weekday, supermysiga båda två. drömfångaren och örhänget är från marknader. en drömfångare har jag velat ha hur länge som helst, så gissa om jag blev glad när jag såg den?? japp, that's it. eller nej, har två fina grejer till att visa er men dom får vänta... ett litet tag bara.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Var du inte inne på COS på Kurfürstendamm ? :D Var i Berlin i september och COS kläder var verkligen hur fina som helst :)

2010-11-04 @ 21:44:36
Postat av: Sophie

Helt galet fint halsband.

2010-11-06 @ 02:09:32
URL: http://stayawesome.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0