YOUR FADING AWAY.














bilder från igår. du är för bra emma

igår blev det en runda på stan med emma som slutade på espresso house, tog det vanliga: mudcake och ett glas mjölk till det, aweeesome! det blev masser snack och mys i fåtöljerna. vid 19:30 var det dansuppvisning på globenteatern med Rewind, alltid lika roligt. emma och jag fortsatte sedan hem till mig för lite gott käk och film. allt för min syster, herregud, emma och jag hade gråtkalas. usch så hemsk film. resten av kvällen ägnade vi åt oss att göra vääääldigt roliga filmer, HAHA. 

idag har vi pluggat till kartprovet för fullt men ska nu ta en liten paus och kolla på Harry Potter, det ni. vi hörs senare. BYE

Kommentarer
Postat av: emma

du vet att jag tycker precis samma om dig!! love u

2010-11-21 @ 20:41:48
URL: http://emmacharlotta.devote.se
Postat av: Matilda

heej!! tack vad snäll du är :)



väldigt fina bilder! :D jag gillar kladdkakan! :D

2010-11-28 @ 14:38:56
URL: http://onthisday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0